Smile12345 Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 (redigerat) Hej! Jag vill ta bort jailbreaket på min iPhone och har gjort en säkerhetskopia av den INNAN jag jailbreakade. Men efter att jag har jailbreakat så ångrar jag mig och vill ta bort jailbreaket för att min TYP... ”app” kallad "Musik" har pajat, händer inget när man trycker på "Play-ikonen" och för att jag vill ha tillbaka garantin mm. EFTER att ha jailbreakat har jag INTE gjort någon säkerhetskopia, MEN... Jag har klarat lie i spel EFTER jag jailbreakat och vill ha kvar det. Undrar alltså om Cydia/jailbreaket lagras på säkerhetskopian (iTunes PC INTE iCloud). Redigerat 21 Juni 2012 av Smile12345 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Om du har en säkerhetskopia så kan du lägga till alla program från den till din enhet efter att du har återställt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Om du har en säkerhetskopia så kan du lägga till alla program från den till din enhet efter att du har återställt den.Kommer datan i programmen försvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Kommer datan i programmen försvinna?Om du menar poängen eller resultatet så är mitt svar ja. Men bara om du har game center eller något annat liknande kopplat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.