Lynott Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Usch fy satan. Hahaha, fattar du? Satan! XD Nä men vad är det med henne? Vad gör hon?Beter sig otrevligt och är perfektionist. Typ idag när jag jobbar i 9h under hela natten så kommer hon med världens jävla humör och beter sig illa, jag står bara som ett frågetecken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Beter sig otrevligt och är perfektionist. Typ idag när jag jobbar i 9h under hela natten så kommer hon med världens jävla humör och beter sig illa, jag står bara som ett frågetecken.Fyfan alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Visdomstanden på ena sidan har nu börjat visa sig. Den gör bäst i att inte växa ut mer, jag vill inte behöva uppsöka experthjälp för tandkirurgi här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Svag smärta i sternum. Det irriterar mig, samt att jag kommer aldrig på vad sternum heter på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Visdomstanden på ena sidan har nu börjat visa sig. Den gör bäst i att inte växa ut mer, jag vill inte behöva uppsöka experthjälp för tandkirurgi här... Castaway! Svag smärta i sternum. Det irriterar mig, samt att jag kommer aldrig på vad sternum heter på svenska.Bröstben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 BröstbenJag lär aldrig komma ihåg det ändå, för jag glömmer det hela tiden. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 19 September 2012 Rapport Dela Skrivet 19 September 2012 Castaway!WILSON! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 Att jag prioriterar spel före skola... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 Att jag prioriterar spel före skola...I slutet av trean prioterade jag allt framför skolan, gav inget bra resultat :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 I slutet av trean prioterade jag allt framför skolan, gav inget bra resultat :<Vad gick du för linje? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 (redigerat) Nu börjar jag bara irritera mig på min stamning istället. Jag tror jag ska sluta prata, tills det här går över. Det brukar gå i perioder. Det är helt omöjligt att beskriva hur det är, förstår att ni inte förstår er på det och kanske tänker "varför kan man inte bara säga det?". Men det känns ju i alla fall som någon vägg i munnen, som hindrar något från att komma förbi. Jag kommer ihåg att jag gick hos en logoped för länge sen, dock så var det inte till någon nytta. Stamning har förstört en liten del av mitt liv, och kommer fortsätta göra det. Fy, så skönt det är att skriva. Man kan få ut det man vill ha "sagt" utan några konstigheter. Jag blir faktiskt lite tårögd när jag läser om en del stammande folks traumatiserande händelser vad gäller stamning på Flashback. Jag kan känna igen mig i dom så jävla mycket, jag känner en annan IRL som stammar. Vi förstår varandra, på riktigt och han lyssnar på mig, på riktigt. Jag lyssnar på honom också, utan att skratta åt honom eller håna honom. Vi har varit med om samma saker, förmodligen. https://www.flashback.org/t658413 "Jag har blivit retad många gånger i mitt liv, speciellt när jag var yngre för då hade jag aldrig några riktiga kompisar bara falska utnyttjare. En gång så hade jag 2 kompisar med mig hem och vi skulle spela mitt nya tv-spel som jag fått i julklapp, "Zelda - ocarina of time". De följde läskande med hem till mitt lilla rum. Då hade jag rätt mycket problem med stamningen. Vi hade spelat hela dagen och jag hade mestadels tittat på. Sen så orkade de inte spela mer och jag föreslog att vi kunde spela fotboll men ingenting dög. De två hade under dagen bildat sin egna lilla pakt. Efter en stund så viskade den ena till den andra, "-Vi sticker hem till mig nu, för jag pallar inte vara här", Jag hörde viskningen så jag sa, "-jjjjjjjjasså n-n-n-ni orkar inte vvvara här?", Då utrycker den ena: "-Nej vi pallar inte vara här längre och lyssna på någon jävla stammare, du ska inte lägga dig i i vårat snack!". Det värsta var att min farsa var hemma och hörde att men han gjorde inget. Sen stack dom bara ifrån mig och sen dess så har jag bara hatat de två. Jag brukar tänka på det ibland och hur jag kände mig efteråt, jag var så ledsen att jag inte kan beskriva hur ledsen jag var. Hjärtat bultade och hela jag skakade, jag kunde inte sova någonting den natten. Jag minns allt som om det hände igår." Redigerat 20 September 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 September 2012 Rapport Dela Skrivet 21 September 2012 Vad gick du för linje?Ledarskap:< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg