Lillasyst3r Skrivet 15 April 2013 Rapport Dela Skrivet 15 April 2013 vart och kollade på en bil nyss, vart rena skrotet. måste få fatt i en bil. Någomn som säljer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 April 2013 Rapport Dela Skrivet 15 April 2013 vart och kollade på en bil nyss, vart rena skrotet. måste få fatt i en bil. Någomn som säljer?Hade du inte redan en skoda, eller blandar jag ihop dig med någon annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Hade du inte redan en skoda, eller blandar jag ihop dig med någon annan?ne skoda har jag inte haha, blev en liten polo btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 ne skoda har jag inte haha, blev en liten polo btwGrattis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Ända sedan jag började jobba natt har min dygnsrytm varit mer eller mindre fuckad, även när jag inte jobbar går jag tidigast upp kl 12 vilket innebär att folket hinner hitta på saker, åka på stan, spela basket osv. så när jag vaknar är ingen hemma -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg