Draghguggwhor Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Nas-NY State of mind. Lätt bästa spåret på illmatic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Radiohead - Pulk/Pull Revolving Doors There are doors that let you in And out But never open But they are trapdoors That you can't come back from Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Radiohead - Karma Police Karma police Arrest this girl Her Hitler hairdo Is making me feel ill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Avatar - Queen of Blades Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Grandmaster flash-The message Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Radiohead - Identikit (Live At Coachella) DEN HÄR LÅTEN ÄR SÅ JÄVLA BRA!! Ed's bakgrundssjungande äger, ser fram emot studio-versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Westwood - Eminem freestyle Radio 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 (redigerat) Kent - Hänsyn Nog min favorit på Jag Är inte rädd för mörkret. Redigerat 16 Augusti 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 (redigerat) Lifelover - Visdomsord Idag I blom, imorgon maskar Idag en man, imorgon ingen Idag gott kalas, imorgon på likbåren Igår strålade mitt ansikte, Idag är det rynkigt, imorgon dött Sjuk man, evig man De unga kan dö, de gamla måste Döden lurar överallt, Han kommer till fest och bal Döden gör hög och låg jämlika Mitt I livet är vi I döden När man lever duger man inte, När man är död prisas man I det bittra finns det goda, Och I det sötaste finns giftet Läkarens misstag täcker jorden över Mångas olycka, allas tröst Det lindrar att veta att andra också lider Redigerat 16 Augusti 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Vendetta 2012: Sabotage vs Shazaam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Radiohead - Last Flowers To The Hospital Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Block Mccloud ft. Celph titled, R.A the rugged man-Crazy man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg