Hoonigan Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Hobo blues - john lee hooker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Kent - Den osynliga mannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Turisas - A Portage to the Unknown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Leo-Vanvård Jag förvandlar folkhemmets kopp kaffe med dopp, till ett affedropp med förpestande oral flora, som en stafylokock ett straff för ett brott- Dom ohyror du äter med syror som väter, fräter ut svalgblesyrer för halvmesyrer" Legendariskt, gudomligt och oslagbart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2012 Heaven Shall Burn - Endzeit "Nothing, just nothing, nothing will wipe this heart out" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2012 Kent - Romeo Återvänder Ensam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Kent - Chans Och dom små, små orden är svåra ord Och dom hårda orden är enkla ord Jag fick chansen, du gav mig chansen men nu är det för sent Nu är det för sent Ska Kent bli det nya bandet jag hela tiden pratar om? Så jävla bra är dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Blue Öyster Cult - The Vigil Försöker upptäcka lite andra låtar av dem, istället för endast deras första album :) Och den här var riktigt bra. offTopic: Det är så bra att vara svensk ibland och stava bandnamnet rätt! :D Blue Oyster Cult är ju inte riktigt rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Kent - Du Var Min Armé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 Porter Robinson - 100% in the bitch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 KRS-One-Mc´s act like they dont know. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Kent - Dom Som Försvann Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Man blir trött på ditt jävla gnäll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg