Suicidans Skrivet 18 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2012 Jag vet inte, jag tror inte det är nåt för mej. Fick inte känslan av att jag gillade det så mycket. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Kent - Ensamheten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Rätt chill låt: http://www.youtube.com/watch?v=G8S249dr-jY...ture=plpp_video Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2012 Wu-Tang Clan-C.R.E.A.M. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 November 2012 Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 My Chemical Romance - I Don't Love You The Black Parade är sorglig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 November 2012 Rapport Dela Skrivet 7 November 2012 JTM ft. R.A The Rugged Man-Uncommon Valor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 7 November 2012 Rapport Dela Skrivet 7 November 2012 Blue Scholars - Lumiere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Pappa satte på någon platta med Pete Townshend. Jävligt nice, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 November 2012 Rapport Dela Skrivet 20 November 2012 Mew - Sometimes Life Isn't Easy Hold my arms back when they beat me. (I promise you) don't you know sometimes, When you can't see no end to the tricks we play? Sometimes life isn't easy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 November 2012 Rapport Dela Skrivet 22 November 2012 Wu-Tang Clan-C.R.E.A.M. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 Radiohead - The Butcher Fyfan så jävla bra låt, epic när det där sköna trumbeatet kommer in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 (redigerat) Kent - Pojken med hålet i handen Jag är pojken som sköt raketen i sin egen hand Det finns ingen som kan laga en trasig hand Jag hatar dig Du är… Redigerat 26 November 2012 av Suicidans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg