Hoppa till innehåll

Xboxlive?


GbGlassen
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag undrar bara en liten sak... Och det är hur man registrerar sig på XboxLive så man har XboxLive silver. Jag måste veta det rätt snabbt för jag och några kompisar ska köpa ett spel från XboxLive Market. (Tror jag det heter)

 

Och en till sak. Minecraft ska/har komma/kommit. Och man kan boka det för 599:- eller köpa det i XboxLive Market för 1600GamePoints. Vad är skillnaden om det nu finns någon?

 

 

Mvh/ Gb-Glassen :D

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara Xboxet connectat till trådlösa internet eller en internet sladd, sen så är du loggar du in på din användare och trycker på "Join Xbox Live", sen så följer du bara stegen. Se till att du verkligen väljer en gamertag (användarnamn) som du vill ha, det kommer annars kosta 800MSP (Microsoft Points, valutan man använder på Xbox Live när man köper saker) att byta gamertag.

När du joinar så kommer du att få 1 månad guld gratis, sen måste du betala 350-400kr per år.

 

Boka inte Minecraft för 599kr för guds skull, köp det på Xbox Live Marketplace. 1600MSP är ungefär 150kr.

När du ska köpa MSP så borde du köpa det från någon hemsida istället för direkt på Xboxet eftersom det är mycket dyrare på Xboxet.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boka inte Minecraft för 599kr för guds skull, köp det på Xbox Live Marketplace. 1600MSP är ungefär 150kr.

När du ska köpa MSP så borde du köpa det från någon hemsida istället för direkt på Xboxet eftersom det är mycket dyrare på Xboxet.

Kan du ge nåt exempel på nån sån sida?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...