Hoppa till innehåll

Ny Cod Youtube Kanal!


 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, många gillar call of duty, eller hur, och många som gillar CoD gillar kanske videos med det? Am I right, men är ni trötta på de tråkiga MW3 videorna med en ACR silencer och killstreaksen Predator, Attack Helicopter och Reaper? eller folk som springer runt med en MP7 och får MOAB's all the time?

Då är xlustheone kanalen för dig, en kanal där jag spelar call of duty, men mer udda, jag gör varje lördag en live commentary där jag oftast spelar en wager match i black ops eller en FFA gunplay i MW3, jag kommer även vid 60 prenumeranter (current number 52) göra en ny serie kallad "Tittarna väljer" där jag gör en live com där jag kör med en klass tittarna valt, ni får välja vapen, attatchment, perks, killstreaks, allt, ni får även välja vilket spel det ska vara MW2/MW3/Black ops och black ops 2 när det kommer!

Kolla in kanalen och ge den en chans, prenumerera om ni vill se den nya serien "Tittarna väljer" så kommer det gå snabbare än kvickt att börja med serien!

 

www.youtube.com/user/xlustheone/ är kanalen, du är mer än valkommen att sprida ordet till dina vänner, och dina vänners vänner!

 

Tack

//xlustheone

 

PS: Jag finns även på twitter där jag svarar på alla frågor xlustheone heter jag på twitter :) FOLLOW ME!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men är ni trötta på de tråkiga MW3 videorna med en ACR silencer

*kollar på intervjun med Jyrgas*

*ser ACR, silencer och guld camo*

*stänger ner videon*

 

Trött på att se COD-videos. Ingen är originell längre, ingen kommer upp med något nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*kollar på intervjun med Jyrgas*

*ser ACR, silencer och guld camo*

*stänger ner videon*

 

Trött på att se COD-videos. Ingen är originell längre, ingen kommer upp med något nytt.

Fast varför valde jag en match med ACR? för jag inte hade något, och om man vill ha en bra rolig commentary så kan man inte göra en commentary på sidan..... dessutom var matchen lite längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...