Smile12345 Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Hej alla fuskare! :) Jag undrar en liten sak om min iPhone 4S. På 4S finns ju Siri och den går ju inte att ställa in på svenska. Men om man inaktiverar Siri och håller in hem-knappen så kommer "Röststyrning" upp. Då flyger det upp massor av engelska ord som Face time, call, play osv. Men i manualen så står det svenska ord som Face time, ring, spela osv. Kan man ställa in den på svenska på något sätt? Eller är manualen fake? Please, help me! :cry: :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Ja det borde gå. Och om du fick med manualen så är den inte fake :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Ja det borde gå. Och om du fick med manualen så är den inte fake :P :DJa, jag fick med manualen men jag hittar INGET sätt att ställa den på svenska. Kan de ha ändrat i manualen ifall det skulle vara någon som inte kan engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 :) Hittade det i Inställnigar>Allmänt>Internationelt>Röststyrning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.