knark Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 hej, mina kontroller är sönder och jag undrar om det är någon som vill köpa dem alternativt byta mot något kul :cool: Den ena kontrollen, den gula har trasig (A)-knapp, den glappar lite men går att trycka på om du tar i lite. På den andra är pilarna ur funktion. obs säljes/bytes endast i par så du kan inte köpa bara en!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 vilken konsoll är det frågan om???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 n64 dummer!!! kan du inte läsa topic okej eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 hur mycket hade du tänkt att sälja dom för?? eftersom de är trasiga kan jag ju inte spela med dom men kanske kan göra annat med dom typ bygga en robot :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 hmm de kan nog gå för en billig slant, säg 50 lappen styck men om du ska spela tex super mario 64 så funkar den ogula kontrolen bra för där använder du inte pilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 jaha men jag har inte super mario 64 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 vill du köpa av mig jag har dubletter :ng: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 beror på va du säljer för, kanske köper om jag får kontrollen på köpet :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 ne men om du köper kontrollerna får du spelet på köpet, då är det deal!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 a nice :cool: 100 spänn då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 japp!!! det blir perfa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 pmar dig med mer info ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg