Smile12345 Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Hej alla fuskare! :) Jag behöver lite hjälp med min iPhone 4S. När någon skickar SMS till mig så låter det ju så klart. Men om jag inte låser upp mobilen så låter det igen en till gång fast när jag går in på Meddelanden så har det bara kommit 1 SMS <_< Hjäälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 Hej alla fuskare! :) Jag behöver lite hjälp med min iPhone 4S.När någon skickar SMS till mig så låter det ju så klart. Men om jag inte låser upp mobilen så låter det igen en till gång fast när jag går in på Meddelanden så har det bara kommit 1 SMS <_< Hjäälp! :(Har du jailbreakat eller har du en app där man kan skaffa ringsignaler eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 4 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Har du jailbreakat eller har du en app där man kan skaffa ringsignaler eller liknande?Jag har jailbreakat fast jag tog bort Cydia utan att återställa och har ingen sådan app. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.