Sverigekillen Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Hej, är det någon som har Wii sports resort och har klarat Air sport' Island flyover ? Isåfall, kan någon berätta vart alla I:en ligger för jag har bara 5 kvar?! Vill någon hjälpa mig? Då hade ni varit guld värda! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 Här har du både en bild och en beskrivning på vart de finns. Dock är allt på engelska, så om du inte förstår får du hitta nån som kan översätta till svenska. http://ken.duisenberg.com/WiiSportsResortVideoGame.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 20 September 2013 Rapport Dela Skrivet 20 September 2013 Jag har alla, men... hur ska jag kunna veta vilka det är du inte har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.