Hoppa till innehåll

Hur Är Det Med Starcraft 2 Spelare På Forumet?


Dave37

Starcraftspelare  

18 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag har hört rykten om att det är tämligen få som spelar Starcraft 2 på fuska, så jag var nyfiken på huruvida det stämmer eller inte. Det är ju ett populärt spel och särskilt på en sida som fuska borde det ju finnas många som spelar.

 

Själv äger jag inte Starcraft 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har testat det men har varken haft orken eller lusten att spela det. Brukar dock kolla på streams från stora evenemang och liknande. Det var riktigt kul att kolla när det sändes på SVT 2 från DH!

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svenska kommentator suger :P

Jag vet, men jag menade mest att det var kul och häftigt för att det faktiskt sändes på TV. Haha, mina föräldrar satt faktiskt och såg typ en kvart också. :D Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet, men jag menade mest att det var kul och häftigt för att det faktiskt sändes på TV. Haha, mina föräldrar satt faktiskt och såg typ en kvart också. :D

Jo, det var faktiskt historiskt :) Min broder kom och kollade lite men tröttnade sen.

Redigerat av Guggo37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...