💬
Logga in
Fuska.se

Hur Är Det Med Starcraft 2 Spelare På Forumet?

16 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #1

Jag har hört rykten om att det är tämligen få som spelar Starcraft 2 på fuska, så jag var nyfiken på huruvida det stämmer eller inte. Det är ju ett populärt spel och särskilt på en sida som fuska borde det ju finnas många som spelar.

Själv äger jag inte Starcraft 2.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

har testat och det suger!!! (alternativ 5) :yucky:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Spelar det varje dag, och även med folk från fuska.

Nivå 6 · Fuskare

Har inte spelar och/eller testat det.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har testat det men har varken haft orken eller lusten att spela det. Brukar dock kolla på streams från stora evenemang och liknande. Det var riktigt kul att kolla när det sändes på SVT 2 från DH!

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har testat det men har varken haft orken eller lusten att spela det. Brukar dock kolla på streams från stora evenemang och liknande. Det var riktigt kul att kolla när det sändes på SVT 2 från DH!

Svenska kommentator suger :P

Nivå 6 · Fuskare

Funderar på att skaffa det.

Gillar strategi-spel, men SC har aldrig fallit mig in i smaken.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, har aldrig spelat det. Men är jävla sugen.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Äger ej spelet och har aldrig spelat det. Trots att jag gillar den typ utav spel så har SC faktiskt aldrig lockat mig.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Svenska kommentator suger :P

Jag vet, men jag menade mest att det var kul och häftigt för att det faktiskt sändes på TV. Haha, mina föräldrar satt faktiskt och såg typ en kvart också. :D

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Köpte det, spelade en gång, spelade aldrig igen.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag vet, men jag menade mest att det var kul och häftigt för att det faktiskt sändes på TV. Haha, mina föräldrar satt faktiskt och såg typ en kvart också. :D

Jo, det var faktiskt historiskt :) Min broder kom och kollade lite men tröttnade sen.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #13

Hittills verkar det som om dina misstankar stämmer Guggo37, ingen verkar vara särskilt intresserad av SC2 på fuska.

Nivå 10 · Veteranfuskare

7.14 ynka procent :(

31 Jul 2012
Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker om strategi, men inte den sortens, gillar mer "avslappnande" RTS/strategi-spel, där man får tid att tänka ut sina val, typ AOE, Civilization osv.

Nivå 6 · Fuskare

Tja, skaffar jag pengar så köper jag det.

Nivå 2 · Novis

Har testat men det var inget för mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in