ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 (redigerat) hej. jag jobbar typ som en vaktmästare på en skola nu och dom skulle slänga massa datorer och jag fick en och nu är det så att jag vill komma in på den. den har windows xp professional och man behöver login och sådär. jag har installerat ett nytt OS på ett usb. går det att installera det på datorn utan att logga in? Redigerat 31 Juli 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Boota från USB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 men hur jag stoppar in det men det händer inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Du måste ändra bootordingen i BIOS och välja usb över hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 men hur kommer jag in dit till BIOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Brukar vara typ f8 eller f12 eller delete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 jag kom in men usb boot var redan på enabled. och det händer inget när jag stoppar i usbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 jag kom in men usb boot var redan på enabled. och det händer inget när jag stoppar i usbet.Men är usb nummer 1 på boot ordningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 (redigerat) Men är usb nummer 1 på boot ordningen?ja nu är den det. men det funkar fortfarande inte Redigerat 31 Juli 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Och du startar alltså datorn med usb i? Usb-boot är vanligt att folk har problem med. Det jag skulle tro är att usb-minnet egentligen inte är bootbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 (redigerat) Lyckades nu ! Redigerat 31 Juli 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.