Hoppa till innehåll

Hur Överlever Man Skolan?


Nixous
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag undrar hur man överlever skolan igentligen, många av er är 19 18 17 eller något ni har gått ut skolan typ, men jag, jag ska bara börja i femman jag har gått 5 år i skolan och ska börja i femman (vi har en förskoleklass också) men jag räknade ut på miniräknaren att jag har ca 2920 dagar kvar i skolan!!!! HJÄLP MIG!!!! Jag vet inte hur jag ska klara mig!

Jag vill gå ut grundskolan men ser fram imot högskolan där man kan gå Datateknisk Systemutveckling men jag vet inte om jag klarar av att gå så många dagar mer!

Hur ska jag tänka för att det ska kännas bättre?

MVH

Vildawille (William)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänk såhär: om du ska komma in på högskolan och sedan få ett jobb inom Datateknisk Systemutveckling så behöver du få bra betyg först i högstadiet för att komma in på gymnasiet. Och i gymnasiet för att komma in på högskolan.

Jag själv tycker att åk1-6 gick jävligt sakta men 7-9 gick huuuur snabbt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först när du är klar med grundskolan kommer gymnasiet, sen högskolan möjligtvis. Sen ska du börja jobba varje dag (ungefär).

Tänk på det.

Ja, men faktiskt ser jag fram imot vad jag ska jobba med! Jag tycker Datateknisk Systemutveckling är kul för där lär man sig en massa roliga och spännande saker som att programera program och mer men grundskolan, lära sig fjärilens kretslopp hur viktigt är det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men faktiskt ser jag fram imot vad jag ska jobba med! Jag tycker Datateknisk Systemutveckling är kul för där lär man sig en massa roliga och spännande saker som att programera program och mer men grundskolan, lära sig fjärilens kretslopp hur viktigt är det?

Det är jätteviktigt. Tänk om du ska börja jobba på en fjärilsfarm. Sånt vet man inte när man är 11 år.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta vara på tiden som snubben ovanför sa. Skolan är väldigt kul ställe om man inte vantrivs.

Efter skolan blir man bara arbetslös och har tråkigt. När du väl får jobb inser du att du kommer behöva jobba ända tills du dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...