Gäst Alol Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) Här kan du berätta för andra vad som har hänt för dig i dayz. ___________________________________________________________________________________________________ Idag stack jag till INT flygfältet och hittade en överlevande. Han började sikta på mig och jag skrev Frendly i chaten. Vi teamade upp för att det kom en horde med zombiesar. Det slutade med att han hade flera zombies på sig och jag släppte en salva shotgun hagel mot honom för att själv överleva. Jag lootade honom och stack med PK skam i kroppen. 28 augusti. Vissade sig att han var en hacker. G36 ska inte finnas med i Dayz. Hittade i dayzmod's forum att det kan bara lootas ifrån haxors. NO SHAME ANYMORE! ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Körde med (Distinction) och hans kompisar. Det hände en massa skit. Blev beskjuten av banditer, ''Kamrater'', en massa otur och dåliga beslut av ''Commander''. Dem skyllde sen på mig att jag hade beskjutit dem när jag inte hade det, skyllde på mig att deras fordon sprängdes upp när jag sa att vi borde sticka mot Elektro och inte Cherno när de tidigare blev beskjutna där. Blev typ kickad och hade ingen att köra med igen. ___________________________________________________________________________________________________ Äntligen hade min kompis skaffat sig dayz och genast så började vi köra som fan! Vi hittade ett antal surviors i Novy Sobor och vi började stalka dem. De hade zombies efter sig och de var på väg mot Stary sobor där de blev dödade av banditer. Min kompis och jag dödade banditerna och lootade dem på smått och gott. Hittade bra loot i ett av tälten och min kompis började loota medas jag höll vakt. Blev skjutet av ett Semi auto vapen och jag retirerade in i tältet. "SURRENDER" hörde man en robot röst säga. Jag och min kompis blev tysta. "Surrender!" hörde vi igen och vi började garva. Skrev Yippe ka yay DISCONNECTING! sjöng vi i kör över VOIP saken. Så disconnectade vi. Efter 2 minuter loggade vi in igen på samma server och han höll precis på att gå ut ur vårt tält! Min kompis pepprade ett helt magasin i ryggen på han med G17. Vi lootade han och gick till en safezone. ___________________________________________________________________________________________________ Jag och min kompis spelade på en server och hittade några survivers (4-7 st) med en Ural borta vid NW flygfältet. En survivor med gillie suit vaktade den bland trädens skuggor. Vi såg aldrig några vid den så jag bad min kompis vänta bland buskarna och ge mig assistans ifall han såg någon. Jag sneakade fram och då hörde man på skype "León, jag tror det är någon 20m bakom dig. Jag vände mig om och då knäppte min kompis honom med sin M24 efter att survivorn beskjött mig med sin Bizon. Jag satte på mig bandage och min kompis satte sig i passagerarsätet. Lootade Bizon snubben lite snabbt och satte mig i bilen. Jag backade snabbt ut på fältet och ett flertal började beskjuta oss med Automatkarbiner. Jag skrev "SO LONG SUCKERS!" i chatten och man fick tillbaka en massa svordomar. ___________________________________________________________________________________________________ En 1/2h senare upptäkte vi att vi blev förföljda av några i en Skoda. Så vi körde in i skogen med hopp om skaka av dem. Men då råkade jag krocka in i ett träd och bilen fastnade i en slags glitch piss shit. Så vi hoppade ur och övergav all vår loot som vi stjälde tidigare. Vi började röra oss upp för en nära höjd medans fienden avancerade fram till trucken där de tog skydd. AKM magasin börjande tömmas mot oss. Och min kompis tog fram en granat som han hade hittat i Stary Sobor tidigare. Ural och skodan sprängdes upp och lite spliter gjorde så att jag behövde bandasera om mig. ___________________________________________________________________________________________________ Redigerat 5 Augusti 2012 av jakuln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Flyttar till forumlekar och spelberättelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Flyttar till forumlekar och spelberättelser.OJ, visste inte att det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) Körde med (Guess who) och hans kompisar. Det hände en massa skit. Blev beskjuten av banditer, ''Kamrater'', en massa otur och dåliga beslut av ''Commander''. Dem skyllde sen på mig att jag hade beskjutit dem när jag inte hade det, skyllde på mig att deras fordon sprängdes upp när jag sa att vi borde sticka mot Elektro och inte Cherno när de tidigare blev beskjutna där. Blev typ kickad och hade ingen att köra med igen.Pundare. Redigerat 5 Augusti 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Pundare.Ordbok tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Ordbok tack?Pundare=person som nyttjar narkotika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Pundare.:) Vissa vad som sades 10-15 min innan just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 :) Vissa vad som sades 10-15 min innan just det.Skulle det om jag inte hade omformaterat datorn, men du får gärna bidra med egna ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Skulle det om jag inte hade omformaterat datorn, men du får gärna bidra med egna ord.Du fick i alla fall med den bästa bitten. :) Vill ni veta vad jag tänkte göra för 30 minuter sen? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Du fick i alla fall med den bästa bitten. :) Vill ni veta vad jag tänkte göra för 30 minuter sen? ^^Precis fähund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.