Nixous Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) Hej jag har ett problem och det är när jag ska starta windows 7 (Jag har ubuntu med) så blir det något konstigt error DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL snälla hjälp mig! Redigerat 5 Augusti 2012 av Vildawille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) Ta bort nuvarande drivrutiner och installera nya. edit* En fråga, har du nyligen installerat något ? Redigerat 5 Augusti 2012 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 (redigerat) Ta bort nuvarande drivrutiner och installera nya. edit* En fråga, har du nyligen installerat något ?Hmmm...Nope jag tror nog inte det! Det hände när jag spelade happy wheels (jag gjorde en level utan internet)Och hur gör man det? Jag kanske skulle vetat om jag var på en windows dator men på en linux är jag ju nybörjare på! Redigerat 6 Augusti 2012 av Vildawille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 ndis.sys är en nätverksdrivrutin. Hände det när du körde Windows eller Linux? Om det hände när du körde Linux gick nätverkskortet/moderkortet sönder och du behöver köpa ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 ndis.sys är en nätverksdrivrutin. Hände det när du körde Windows eller Linux? Om det hände när du körde Linux gick nätverkskortet/moderkortet sönder och du behöver köpa ett nytt.Det hände när jag körde på windows! Och jag har installerat något kom jag på men det var för typ 3 dagar före det hände och det som jag installerade heter amnesia: The descent någonting demo från steam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.