Stakc Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Finns det någon bra gratis proxy? Ingen hemsida man går inte på utan ett program som ändrar ipn, Som anonine ( Fast det kostar pengar ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 FoxyProxy har funkat bra för mig. Vanligt add-on till Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 FoxyProxy har funkat bra för mig. Vanligt add-on till Firefox.Får testa det, Använder chrome men spelar inte så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 (redigerat) Hidemyass plugin i webbläsare. FoxyProxy finns inte till chrome.. Redigerat 9 Augusti 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Hidemyass plugin i webbläsare. FoxyProxy finns inte till chrome..Tycker inte om Hidemyass, Nej jag vet jag menade att jag använder chrome men skitsamma, Allså att jag kan byta till ff istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Finns inget gratis program som andrar ditt ip hela tiden, som nar du tillexempel tankar torrents, hittade ett innan men det sankte hastigheten till typ 150kb/s och det var en trial... Jag skulle ha kopt anonine om jag var du, kostar bara en liten slant om manaden, annars finns det inga "riktiga" gratis proxys tyvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Om man verkligen letar efter ett proxy borde väl det mest uppenbara vara Tor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Om man verkligen letar efter ett proxy borde väl det mest uppenbara vara Tor?Det är tekniskt sätt inte en proxy och det är som att använda 56k modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 12 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Har fyllt på Anonine som jag använde förut men nu får jag det inte att funka istället, Har mailat deras support och det här felet har aldrig hänt innan sa dom.. Så det verkar tyvär vara bortkastat men pengar den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Det är tekniskt sätt inte en proxy och det är som att använda 56k modem.Det gör i princip samma sak, vet inte hur jävla långsamt du fått det att fungera men jag kunde surfa utan problem med Tor i Turkiet, självklart är det inte så snabbt som man vill och flash tror jag inte heller funkar, frågan är väl också varför op vill ha proxy, du kanske har ett bättre förslag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Det gör i princip samma sakOm du menar "ändrar din IP" så ja. Annars är det stora tekniska skillnader som jag inte har helt koll på. Ju mer man vet, ju mer vet man att man inte vet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.