Hoppa till innehåll

Bra Gratis Proxy


Stakc
 Dela

Rekommendera inlägg

Finns inget gratis program som andrar ditt ip hela tiden, som nar du tillexempel tankar torrents, hittade ett innan men det sankte hastigheten till typ 150kb/s och det var en trial... Jag skulle ha kopt anonine om jag var du, kostar bara en liten slant om manaden, annars finns det inga "riktiga" gratis proxys tyvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fyllt på Anonine som jag använde förut men nu får jag det inte att funka istället, Har mailat deras support och det här felet har aldrig hänt innan sa dom.. Så det verkar tyvär vara bortkastat men pengar den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är tekniskt sätt inte en proxy och det är som att använda 56k modem.

Det gör i princip samma sak, vet inte hur jävla långsamt du fått det att fungera men jag kunde surfa utan problem med Tor i Turkiet, självklart är det inte så snabbt som man vill och flash tror jag inte heller funkar, frågan är väl också varför op vill ha proxy, du kanske har ett bättre förslag då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...