Proccito Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 nej, men jag kommer nog att skaffa i framtiden. Kan dock inte säga när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Yupp. Jag använder Linux Ubuntu Natty Narwhal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Jag installerade Mint i VirtualBox men jag startade det bara och använder det aldrig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Hej alla svenska människor, Jag kommer från england och i mitt land använder flera människor linux eftersom att det är ju det bästa operativsystemet. Använder svenska människor linux?Jag använder Debian själv. Tack för att du har läst min post.Hej dusthillguy!Kul att du registrerade dig på fuska.se :)Ja, jag har linux men jag känner mig mer bekväm eller vad man nu ska säga med Windows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jakob012 Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 jag kör på linux/ubuntu jag har ingen windows xp pro skiva så jag måste ha ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Kör med W7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Linux & Win7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.