Dave37 Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 "To celebrate Martyn Littlewood joining us at YogTowers, here's a specially made song and video featuring the vocal talents of Martyn, Lewis and Simon, mixed by Sparkles* and animated by Ciaran!" Och detta firar Yogscasts med en enligt mig awesome video: Vad tycker ni om videon? Och vad tror ni vi kommer få se nu när Martyn har joinat Yogscast? Vem blir nästa person? Kommer CaptainSparklez någonsin joina Yogscast? Håller yogscast på att ta över jorden eller hela minecraftv-världen åtminstone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Videon var ju nice, yogscast är ju alltid så härliga. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Varför bryr vi oss??? Det här är väl inte minecraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Övervägde att lägga i allmänt/musik men jag tyckte den passade bäst här (plus att jag får 20 FM för att jag la den här woho!). Men både Martyn och Yogscast är framförallt minecraftspelare, och yogscast är fruktansvärt kända för det också med framförallt kanalen bluexephos som är den 15 populäraste kanalen på youtube. Men någon mod får gärna flytta den om det är värt besväret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Jag tycker låten för jävla skön. :D Dock har jag inte sett så mycket av Inthelittlewood, så jag blir nyfiken på hur Yogscast kommer bli framöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg