chrillechrille Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag har problem med Pokémon guld. Jag är vid elitfyran, och jag klarar som mest dom 2 första. Min bästa pokemon är Feraligatr i 65 är det för lågt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Det finns ingen i för låg level! Vilka är dina andra pokemon i? När jag gorde ligan blev jag så arg så jag köpte 16 hyper potion och varje gång jag hadde besegrat en andvände jag hyper potion det var min förta seger i ligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Jag har problem med Pokémon guld. Jag är vid elitfyran, och jag klarar som mest dom 2 första. Min bästa pokemon är Feraligatr i 65 är det för lågt? Nej, om man har Hyper Potion(och 6 Pokemon på ung. samma level) så går det bra med t.o.m. L50! Det gick för mig på L46-52... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 En pokemon som är riktigt bra att ha är Tyranitar (visserligen kan man inte få den förrän man klarat ligan, men ändå). Jag brukar kunna slå typ hela ligan med bara min Tyranitar på lv 60-65. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 vlken level utvecklas puppytar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 vlken level utvecklas puppytar På L45 utvecklas Pupitar till Tyranitar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 vlken level utvecklas puppytar På L45 utvecklas Pupitar till Tyranitar. FEL.på level.56 utvecklas Pupitar till Tyranitar.har precis fått Tyranitar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 FEL. Den utvecklas visst på lv 45. Din kanske inte gjorde det. Det kan bara betyda en sak. Dålig träning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 jag köpte en Pupitar i celadon eller vad den nu heter den utveklades på level 56 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 min är på 60 eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 FEL. Den utvecklas visst på lv 45. Din kanske inte gjorde det. Det kan bara betyda en sak. Dålig träning. Inga Pokemon som inte utvecklas av Happiness påverkas av dålig träning.(Förutom med Return och Frustration.) vlken level utvecklas puppytar På L45 utvecklas Pupitar till Tyranitar. FEL.på level.56 utvecklas Pupitar till Tyranitar.har precis fått Tyranitar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Vilken level var den på när du köpte den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Level 40 eller något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg