miningoskar Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 vilka zelda spel har du spelat som rubriken säger. jag har spelat wind waker skyward sword twilight princess ocarina majoras mask a link to the pas the legend of zelda the legend of zelda 2 jag tror det är alla som finns till och med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Jag skulle kunna säga varje spel men för att spara tid så säger jag ALLA! :) Förutom Zelda oracle of ages tror jag... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Skulle tro att det är alla. Förutom de tre som släpptes på cdi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Jag har bara spelat Phantom Hourglass och Spirit Tracks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 8 December 2013 Rapport Dela Skrivet 8 December 2013 (redigerat) The legend of Zelda 1 ocarina wind waker spirit tracks minish cap Links awaking XD twilight skyward sword Redigerat 8 December 2013 av CynderSpyro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg