allroundgamer Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Skrivet 30 Augusti 2012 Asså jag köpte ett steelseries siberia v2 headset ett tag sen , det har funkat asbra och jag är nöjd med det , men idag , när jag pratade med en kompis på skype så höjde jag headphone volymen så jag skulle höra honom bättre , men sen så hände något och nu funkar inte micen över huvud taget! Den funkar inte på skype , och inte på något annat heller. Jag har ingen aning om vad som är fel , men det finns inga drivers att ladda ner på steelseries hemsida och jag har inte hittat någon hjälp. Det är modellen med 3.5 mm sladd och inte USB. Hjälp snälla! Citera
Raptomex Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Skrivet 30 Augusti 2012 (redigerat) Högerklicka på volymkontrollen>inspelning och kolla så att inte din mick är avaktiverad. Redigerat 30 Augusti 2012 av Raptomex Citera
allroundgamer Skrivet 31 Augusti 2012 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2012 Högerklicka på volymkontrollen>inspelning och kolla så att inte din mick är avaktiverad.Den är aktiverad. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.