MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Någon som spelar dock? Själv spelar man på Far Shiverpeaks :medieval: Dock är det segt att levla med det kommer sen kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 (redigerat) hej guggo37!!! Jag spelar också gild wores 2 :D :gitarr: min servar är fore silverpicks :gitarr: Redigerat 31 Augusti 2012 av Snorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Kul att just du kan svara Snorre! Dock spelar jag oxå på (det stavas Far Shiverpeaks om du inte visste <_<) Far Shiverpeaks! Ska vi mötas någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 September 2012 Rapport Dela Skrivet 1 September 2012 (redigerat) Spelar på Ring of Fire. :medieval: Redigerat 1 September 2012 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2012 jag är 27 thief :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 September 2012 Rapport Dela Skrivet 1 September 2012 (redigerat) 21 thief :medieval: Redigerat 1 September 2012 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 September 2012 Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Åh gud vad jag har längtat efter GW! Kör atm på Gadara men ska byta till Far shiverpeaks då mina gamla guildies från GW1 lirar där. Jag spelar Norn Warrior atm men ska lvla en ele lite mer. Är för nuvarande level 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Åh gud vad jag har längtat efter GW! Kör atm på Gadara men ska byta till Far shiverpeaks då mina gamla guildies från GW1 lirar där. Jag spelar Norn Warrior atm men ska lvla en ele lite mer. Är för nuvarande level 17.Far Shiverpeaks är den bästa servern! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 September 2012 Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Nu har jag bytt. Vad är din GW2 tag eller vad man nu ska kalla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Staab.7904 :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2012 Kom till 67 på min thief sen tröttnade jag :medieval: Spelar guardian nu!! :guardian: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.