Sykeltjuv Skrivet 13 September 2012 Rapport Dela Skrivet 13 September 2012 Jag träffade en tjej på träningen och började prata med henne på facebook och smsa med henne ett par timmar varje dag. Efter ett tag så träffades vi och hon berättade om en hon varit tillsammans med, jag blev mest besviken för jag tycker att han är dryg och tänkte inte mer på det. Efter att vi träffats har hon knappt pratat med mig alls så jag började ge upp tills jag kom att tänka på att hon berättat om personen hon varit tillsammans med, var det ett test för att se om jag skulle bli avundsjuk? Jag tror inte att jag visade några känslor när hon berättade det, jag sa bara okej. Tror hon att jag inte är intresserad eller är hon bara inte intresserad själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Är det inte smidigare att bara fråga henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 14 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 jag antar det, finns det något smidigt sätt att göra det på? Hon svarade "kanske senare" vilket jag antar översatt till ren svenska betyder "Nej, du är dömd till evig ensamhet" Det var ju tråkigt, jag får intressera mig i något annat, datorer, vandrande pinnar eller kärnfysik eller något sånt som är lättare att förstå sig på =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Vandrande pinnar är ju intressanta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Vandrande pinnar är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 15 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Ja visste ni att de förökar sig genom partenogenes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 3 November 2012 Rapport Dela Skrivet 3 November 2012 Ja visste ni att de förökar sig genom partenogenes?Japp, det visste jag! Jag hade en vandrande pinne som hette Stig (kallades Stickan).Men han fick inga barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.