Hoppa till innehåll

Zelda The Windwaker.


Arako

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag undrar en sak.... Vad ska man ta kort på?... Ni vet?... Det barnet som sitter på trappan och ser lite dyster ut?.... Jag har pratat med honom och han säger att man ska ta kort på en sak som han gillar.... Han är på Windfall.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när man klarat spelet så står det om man vill spara sparar man och tar den filen igen kör man om från början med dom kläderna man har i början,man har färg kameran och nintendo gallery är öppet! det är ju bra eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PhantomGanon

jag vet gå in på www.zelda.com och tryck på zelda wind waker så ska det komma upp en liten kamra på bilden du ska klicka på kamran så visar den vilka du ska fota

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar en sak.... Vad ska man ta kort på?... Ni vet?... Det barnet som sitter på trappan och ser lite dyster ut?.... Jag har pratat med honom och han säger att man ska ta kort på en sak som han gillar.... Han är på Windfall.....

jag tror att man ska ta ett foto på fullmånen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Miles Prower @ 10/06-2004 17:02:21)

Jag undrar en sak.... Vad ska man ta kort på?... Ni vet?... Det barnet som sitter på trappan och ser lite dyster ut?.... Jag har pratat med honom och han säger att man ska ta kort på en sak som han gillar.... Han är på Windfall.....

jag tror att man ska ta ett foto på fullmånen.

Ok.... Tack!....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm.. du ska fota full månen. men du måste ha färgkameran.

 

är det någon som kan hjälpa mig då? :meddum:

jag har nyss fått light arrow. sedan ska man väl upp och ta bort det där virket på FF (Forsanken Fortress)? eller :visslar: fattar inte vad jag ska göra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg riktigt.... Men du ska iaf inte ta bort "virket" däruppe på Forsanken Fortress..... Du kanske ska till ganon´s tower?.... Prata med båten.... Han brukar säga var man ska åka.... Han har iaf nåt tips att säga....tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm.. du ska fota full månen. men du måste ha färgkameran.

 

är det någon som kan hjälpa mig då? :meddum:

jag har nyss fått light arrow. sedan ska man väl upp och ta bort det där virket på FF (Forsanken Fortress)? eller :visslar: fattar inte vad jag ska göra :(

Du ska inte göra nåt i Forsaken Fortress! Du kan warpa tillbaka dit ifall du skulle vilja hämta nåt (typ älvor eller trolldryck eller nåt). Men nu ska du stanna kvar i Ganon's Tower. Ungefär så här står det i en guide jag kollat i: När du är i det rummet där du får ljuspilen, gå in genom dörren som öppnar sig, så warpar du tillbaka till rummet med en tegelmur och tre dörrar. Döda fienden med en ljuspil. Ta upp hans svärd och kasta det mot tegelväggen. Väggen går sönder. Gå in genom dörren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...