Arwen Undomiel Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 öhh.. :meddum: så jag måste alltså gå tillbaka dit jag fick pilen eller vadå? :blink: men om jag startar min fil (om jag nyss satt på gamecuben alltså) då startar man väl i det rummet? :huh: där finns väl inget. eller? aja Vet inte var du startar, men du ska som sagt döda fienden i rummet som har en tegelvägg och tre dörrar och kasta hans svärd på tegelväggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (redigerat) där jag börjar är ju där som man kan välja två dörrar. om man går in i en dörr så kommer man in i ett rum som man kan åka till FF men hjälp av sin båt, som man ska åka in i någon slags lilasvart grejsimojs. om man går in i den andra dörren mittimot så kommer man in i ett rum med ett stort hål som man ska hoppa ner i för att gå igenom alla dörrarna för att sedan finna light arrow. är det ingen som kan hjälpa mig eller? :( Redigerat 20 Juni 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoDi Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 var finns alla triforce shard? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoDi Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 är de nånn som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 ?????????????? så fruktansvärt onödigt det där var en massa fårgetecken... snacka om dumt dodi inte 2 inlägg irad, men du borde skaffa in credible chart så hittar du alla triforce shards Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg