Epixa Skrivet 26 September 2012 Rapport Dela Skrivet 26 September 2012 Sen när får man inte lägga upp på YouTube när man spelar Skyrim? Fick detta på den här videon? 22 visningar.. kommer någon och säger att de är dem som äger upphovsrätten till videon? man får tydligen inte filma något såfall om då inte spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2012 Rapport Dela Skrivet 26 September 2012 Ser ut som att musiken ägs av någon, som det står. Antagligen någon musiksnitt i bakgrunden. Men du kan skita i det egentligen. Finns massor av filmer på youtube som har enormt mycket views som det inte görs något åt att de har lite musik som är upphovsrättsskyddat. I övrigt ska det gå under "fair use". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2012 Ser ut som att musiken ägs av någon, som det står. Antagligen någon musiksnitt i bakgrunden. Men du kan skita i det egentligen. Finns massor av filmer på youtube som har enormt mycket views som det inte görs något åt att de har lite musik som är upphovsrättsskyddat. I övrigt ska det gå under "fair use".Ja tyckte det är lite konstigt när det finns hur många fler som helst och då tar de min med 22 visningar.. raderade videon i fall att någon håller på att bråka mer. Jag uppfattade att de påstod sig ha copyright på bakgrunds musiken i skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2012 Ja tyckte det är lite konstigt när det finns hur många fler som helst och då tar de min med 22 visningar.. raderade videon i fall att någon håller på att bråka mer. Jag uppfattade att de påstod sig ha copyright på bakgrunds musiken i skyrim.Det stod ju dock att "Ditt videoklipp är fortfarande tillgängligt i hela världen", så det verkar ju inte ha varit ett jättestort problem? Och ja, vem det nu var som anmälde äger ju uppenbarligen upphovsrätten till bakgrundsmusiken i klippet (City Gates). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2012 (redigerat) bara en fråga vad skulle ha häenntt omtryckt på kanppen "Jag Bekräftar"`? Redigerat 1 Oktober 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Inte en aning, men det fanns ju ett litet frågetecken brevid knappen. Hade du tryckt där hade du väl fått reda på vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2012 (redigerat) Om jag ska vara ärlig så är Youtube riktigt otydliga vad de menar där. (jag har tryck på frågetecknet ingen klar information visades. de stod inte tydligt vad som hände. ) något med att jag godkänner att jag läst anmälan. men bara problemet är att var är det en anmälan? Jag menar om jag trycker på knappen, jaha sen då? inget Redigerat 11 Oktober 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.