brolly Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 snälla säg non skulle vara shysst rätt tråkigt o bara kuna köra med dom gammla :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brolly Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 plz svara non :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 kör master mode eller vad det hette.. hela tiden så alla rutor blir blåa och kör alla tempel så får du fram nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 bara rättar dig så att han trycker rätt! kör weapon mode och varva så får du alla hemliga gubbar (förutom Lizard Man som jag inte vet hur man får) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 när man klarat ALLT i weapon master, så får du lizardman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brolly Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 ok men vad menar du med o varva??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brolly Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 o hur får ni fram de där bilderna asså dom som man ser när ni skriver min syns ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 o hur får ni fram de där bilderna asså dom som man ser när ni skriver min syns ju inte men lol, han som startade tråden pratar i Off-Topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg