gongong Skrivet 12 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2012 Hej, har länge undrat vilka de man ser överst i chatten på facebook är? Tänkte först att det var de man pratar med mest eller så, men ofta är det folk där som jag alls inte skriver med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 14 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 Ingen som vet? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 Står väl i bokstavsordning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 14 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 (redigerat) Står väl i bokstavsordning?Ja och nej.Exempel: Finns flera som börjar på bokstaven A som inte är med bland dem översta, så det måste vara något mer än bara det som bestämmer i vilken ordning de är i.. Alltså, de är bara satta i den ordningen, det är inte anledningen till att just dem är överst.Eftersom vissa personer som börjar på t.ex B eller C inte finns med där. Redigerat 14 Oktober 2012 av gongong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 De som varit senast inloggad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 14 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 (redigerat) De som varit senast inloggad då?Tror inte det, är nästa alltid samma personer där.. EDIT: Eller snarare sagt så kan det ju inte vara det eftersom det är folk som är offline med där när det finns andra som är online.. Redigerat 14 Oktober 2012 av gongong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2012 (redigerat) face book kanske vill att du ska ta mer kontakt med dessa personer på din vän lista :cool: :D Redigerat 28 Oktober 2012 av Draghon Missbruk av BBcode //Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Damm Skrivet 15 November 2012 Rapport Dela Skrivet 15 November 2012 Det har jag också undrat. Vissa av dem som jag ser pratar jag ganska mycket med, vissa andra inte alls typ. Det är ju i bokstavsordning men det verkar ändå vara ganska random Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.