Lillskiten2 Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 (redigerat) Hej jag har precis laddat ner CCleaner o tänkte rensa på local disc c. men när jag går in i verktyg o säkerhets rensning o väljer disc c o klickar på rensa så kan jag välja mellan att Rensa enbart ledigt utrymme Rensa hela enheten ( all data kommer tas bort) så vilket av dom ska jag välja vill ha bort så mycket skit som möjligt tacksam för hjälp Redigerat 14 Oktober 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2012 alternativ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2012 Om din windows mapp ligger i C kanske du inte ska rensa hela disken, Vet dock inte om programmet är smart nog att inte ta bort viktiga filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.