Laserturken Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Jag formaterade om datorn och laddade ner mineraft. Prövade att logga in men det funkar inte att connecta till minecraft, det står bara "Loading update news" på uppdateringslistan på launchern och när jag ska logga in står det "Can't connect to minecraft". När jag försöker spela genom browsern funkar ingen server. Någon som vet vad problemet är? Tack i förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 (redigerat) Antivirus programmet blockerat Minecraft? Så det inte kan ansluta till internet. Redigerat 19 Oktober 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 (redigerat) Antivirus programmet blockerat Minecraft? Så det inte kan ansluta till internet.Prövat med att stänga av brandväggen, funkar fortfarade ej. Har eller inte nått anti virus på. Redigerat 19 Oktober 2012 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Prövat med att stänga av brandväggen, funkar fortfarade ej. Har eller inte nått anti virus på.Det måste vara något annat som blockar. installerat om minecraft? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Det måste vara något annat som blockar. installerat om minecraft?Ja Försöker spela css, hittar ingen server, är de något fel på min dator/nätverk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Jag har haft liknande problem som bara uppstått plötsligt. Kolla här och se om det hjälper dig något: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1894150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Jag har haft liknande problem som bara uppstått plötsligt. Kolla här och se om det hjälper dig något:http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1894150Hittade inget som kunde hjälpa :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2012 (redigerat) Hittade inget som kunde hjälpa :(Kan du använda chattar? tex msn facebook? om inte så kan det vara routern att den blockat det, testa tryck in nätverks-kabeln direkt. utan någon router i mellan. Redigerat 20 Oktober 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg