allroundgamer Skrivet 27 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2012 Har länge letat efter personer att lira dota 2 med. Gärna några som inte whinar om last hits osv och är hyfsat bra. Jag har själv runt 100 timmar i dota 2 och jag lär mig fortf, men jag är ganska bra. Adda mig gärna på skype: Mans.martinson Jag är 14 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2012 Tyvärr kommer du nog inte hitta någon som vill spela dotA2 i en klan här. Men testa på andra forum som Sweclockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 4 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 Tyvärr kommer du nog inte hitta någon som vill spela dotA2 i en klan här.Men testa på andra forum som Sweclockers. Tack , ska försöka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.