Switch Skrivet 4 November 2012 Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 Jag är lite nybörjare på datorer då förlåt om ni tycker att jag är dum ^^ Jo jag har tänkt att köpa ett nytt grafikkort och det kommer att vara lite längre än det jag har nu. Alltså kommer SATA kabeln vara ivägen. Den kabeln sitter i SATA6 porten. Och då undrar jag om man kan flytta kabeln till porten bredvid som heter SATA4 utan att det blir något problem. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 November 2012 Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 Det ska inte vara problem vilken plats den sitter på i moderkortet. Prova att byta redan nu så vet du säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 4 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 Det ska inte vara problem vilken plats den sitter på i moderkortet. Prova att byta redan nu så vet du säkert.Tackar! Jag får prova det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 November 2012 Rapport Dela Skrivet 5 November 2012 Heh, jag trodde du menade "sata" som ett svordomsprefix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.