Alania Skrivet 19 November 2012 Rapport Dela Skrivet 19 November 2012 Jag har skapat ett enkelt chat prog. Dock har min Gui klass och kommunikations klass för stark koppling. Tänkte köra med Observer pattern men har absolut ingen aning om hur jag skall implementera designen. Vore verkligen snällt om någon kunde hjälpa mig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 November 2012 Rapport Dela Skrivet 19 November 2012 Jag har inte stenkoll själv men det finns garanterat flera youtube videos på hur det kan implementeras som beskriver det bättre än någon kan göra här med text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2014 (redigerat) Du bör också nämna vilket språk du kör.Sorry för gravedigs, men det här var trådarna som ligger längst upp i programmering och grafik. Redigerat 1 Augusti 2014 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.