Hoppa till innehåll

Problem Med Avinstallering Av Sims 3 I Rampljuset


tokiohotel112

Rekommendera inlägg

Nu är de är så att jag laddade ner the sims 3 i rampljuset. Jag installerade spelet och sen när jag skulle starta de så stod de att jag skulle sätta i den skivan så jag slängde de i papperskorgen (har tömt den nu) och nu är de så att när jag ska spela sims så kan jag inte de för de står "sätt i sims 3 i rampljuset" hur kan jag avinstallera detta?

måste jag ta bort alla sims jag har installerat på min data?

kommer alla mina familjer försvinna då?

Jag måste även installera om the sims 3 (vet ej varför) och då hänger de sig under installeringen.. just nu har den typ fryst fast på 53 minuter..

Snälla kan någon hjälpa mig med mitt GIGANTISKA problem innan jag slänger min data i golvet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du skulle ha gjort:

 

1. Tagit på dig jacka och ta med plånboken.

2. Gått ner till en elektronik-affär som Media Markt, Elgiganten, Siba osv.

3. Köpt "The Sims 3, i Rampljuset"

4. Gått hem

5. Installerat det som vanligt

6. Spela på.

 

Ladda inte ner spel, för då uppstår problemen.

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du skulle ha gjort:

 

1. Tagit på dig jacka och ta med plånboken.

2. Gått ner till en elektronik-affär som Media Markt, Elgiganten, Siba osv.

3. Köpt "The Sims 3, i Rampljuset"

4. Gått hem

5. Installerat det som vanligt

6. Spela på.

 

Ladda inte ner spel, för då uppstår problemen.

Varför är det problematiskt att ladda ner spel? Jag har dragit ner massor av spel från Steam och har aldrig haft bekymmer med dem. Ingenting tyder på att det är något illegalt på gång. Spelet han frågar om är till och med på rea på Steam nu för bara 150 kr.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är de är så att jag laddade ner the sims 3 i rampljuset. Jag installerade spelet och sen när jag skulle starta de så stod de att jag skulle sätta i den skivan så jag slängde de i papperskorgen (har tömt den nu) och nu är de så att när jag ska spela sims så kan jag inte de för de står "sätt i sims 3 i rampljuset" hur kan jag avinstallera detta?

måste jag ta bort alla sims jag har installerat på min data?

kommer alla mina familjer försvinna då?

Jag måste även installera om the sims 3 (vet ej varför) och då hänger de sig under installeringen.. just nu har den typ fryst fast på 53 minuter..

Snälla kan någon hjälpa mig med mitt GIGANTISKA problem innan jag slänger min data i golvet..

Om det nu fryser fast sig när du avinstallerar likadant som du avinstallerar ettvanligt program så har du ett problem.

 

det går ju att radera mappen som installations-filerna la sig i.

 

problemet är ju den att du förmodligen inte körde cracket eller la in det efter installationen av det.

 

sa du att du slängde mappen där du laddade ner det?

 

 

men om du vill bli av med det så gissar jag att det är något på C:\Program Files (x86)\EA Games

 

så raderar du mappen. men testa att avinstallera igen som vanligt.

 

 

Vad du skulle ha gjort:

 

1. Tagit på dig jacka och ta med plånboken.

2. Gått ner till en elektronik-affär som Media Markt, Elgiganten, Siba osv.

3. Köpt "The Sims 3, i Rampljuset"

4. Gått hem

5. Installerat det som vanligt

6. Spela på.

 

Ladda inte ner spel, för då uppstår problemen.

Inget fel att ladda ner :) gratis är ju alltid gött :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...