5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Hejsan. Är det någon här som har spelat ratchet & clank? Har de tidigare spelen (även all 4 one) till PS3 och har gillat dem. All 4 one var väldigt annorlunda jämfört med de tidigare spelen och nu plötsligt kommer ännu ett annorlunda spel som jag förstått det, att man i qforce ska försvara en bas eller något. Det är ganska billigt så någon gång kommer jag nog köpa det, men vet inte om jag ska avvakta eller inte. Är spelet bra? Vad är det exakt man ska göra i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Själv har jag aldrig spelat det, men en kompis har det. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 det är bra spel ja e snorrens skol kamrat och vi spelade de på en rast hos mig i förra veckan ok man springer runt på äventyr och samlar saker:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 Jag vet faktiskt inte vad jag tyckte om detta spel, kändes lite stelt och tråkigare än tidigare upplagor av R&C. Man blev inte riktigt motiverad att spela. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.