sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Vart hackad av en kompis för någon månad sen men lyckades få tillbaks mitt fuska.se och nu förstod jag varför det gick så enkelt jätte ledsen just nu allstå min kompis hackar sig in på MITT konsto gör jätte mycket dåliga saker sen ta mina bilder från facebook så himla förbanad -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 dett e ja som hakar XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 dett e ja som hakar XDHar du också hackat mitt konto eller vad ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 nä jak trår intä horizon hakkat dit kånto män hann kann om hann vil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 nä jak trår intä horizon hakkat dit kånto män hann kann om hann vil:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 ja ba skoja ja e nobb kan inte haka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Har du övervägt möjligheten att du har blivit utsatt för en konspiration upplagd av högerpolitiker för att smutsa ner din närvaro på internet? Det är mycket möjligt att Jimmie Åkesson själv hackade dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 aa lysna po den stora dunderdasen(XD) hann har altid rät!!!!! B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 ja ba skoja ja e nobb kan inte haka :(Det är bara dumt att hacka andra det sårar folk :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 va mennar du dundersnåpen jag fatar inte skriv so man ferstår -.-'' PS. ferlot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) va mennar du dundersnåpen jag fatar inte skriv so man ferstår -.-''PS. ferlotjak tror han mennar at än pollitiker har hakkat sabbinas kånto ps. förlot dunderdasenn :( Redigerat 9 December 2012 av Draghguggwhor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 jaha nu ferstor jag tak Rawr aka Draghguggwhor :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg