sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Har du övervägt möjligheten att du har blivit utsatt för en konspiration upplagd av högerpolitiker för att smutsa ner din närvaro på internet? Det är mycket möjligt att Jimmie Åkesson själv hackade dig.förstår inte riktigt vad du menar (inte exakt världsmart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 jaha nu ferstor jag tak Rawr aka Draghguggwhor :cool:varssogod horizon!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 dät e inte meningen at man ska fersto barra Rawr kan ferstå för han har supperkraftär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Min poäng är att Jimmie Åkesson kan ha blivit avundsjuk av hur känd du är på internet, och därmed hackat ditt konto för att förstöra ditt rykte. Med tanke på den makt som de parlamentära politikerna har så är detta fullt möjligt. Har du sagt något nyligen som skulle förarga högerpolitiker? Viftar du med röda fanor och sjunger Internationalen när du är ute på torget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 fatar inte nu heler, Rawr överset til svenska tak -.-'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 fatar inte nu heler, Rawr överset til svenska tak -.-''han ondrar om sabbinna got runtt ok sjungitt ok viftatt med rödda flagor po torget XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Min poäng är att Jimmie Åkesson kan ha blivit avundsjuk av hur känd du är på internet, och därmed hackat ditt konto för att förstöra ditt rykte. Med tanke på den makt som de parlamentära politikerna har så är detta fullt möjligt. Har du sagt något nyligen som skulle förarga högerpolitiker? Viftar du med röda fanor och sjunger Internationalen när du är ute på torget? O.o? min kompis Loise hackade mig hon gav mig lösenordet idag när jag loggade in hade hon eller någon förstört allt för mig och stulit några bilder :cry: han ondrar om sabbinna got runtt ok sjungitt ok viftatt med rödda flagor po torget XD vi har inget torg i våran by.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 han ondrar om sabbinna got runtt ok sjungitt ok viftatt med rödda flagor po torget XDjaha tak ijen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 O.o? min kompis Loise hackade mig hon gav mig lösenordet idag när jag loggade in hade hon eller någon förstört allt för mig och stulit några bilder :cry: vi har inget torg i våran by..Är det möjligt att denna "Loise" är en högerpolitisk spion som försöker rekrytera ungdomar för att utföra en kupp mot staten Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 översetning tak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 översetning tak...han ondrar om sabbinas kåmpis er en spion (som james bond 007 XD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Är det möjligt att denna "Loise" är en högerpolitisk spion som försöker rekrytera ungdomar för att utföra en kupp mot staten Sverige?hon är min "kompis" hon går i samma klass och skolla som jag (börjar käna mig nertryckt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg