Hoppa till innehåll

Äntligen


Rekommendera inlägg

Har du övervägt möjligheten att du har blivit utsatt för en konspiration upplagd av högerpolitiker för att smutsa ner din närvaro på internet?

 

Det är mycket möjligt att Jimmie Åkesson själv hackade dig.

förstår inte riktigt vad du menar (inte exakt världsmart)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Min poäng är att Jimmie Åkesson kan ha blivit avundsjuk av hur känd du är på internet, och därmed hackat ditt konto för att förstöra ditt rykte. Med tanke på den makt som de parlamentära politikerna har så är detta fullt möjligt.

 

Har du sagt något nyligen som skulle förarga högerpolitiker? Viftar du med röda fanor och sjunger Internationalen när du är ute på torget?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min poäng är att Jimmie Åkesson kan ha blivit avundsjuk av hur känd du är på internet, och därmed hackat ditt konto för att förstöra ditt rykte. Med tanke på den makt som de parlamentära politikerna har så är detta fullt möjligt.

 

Har du sagt något nyligen som skulle förarga högerpolitiker? Viftar du med röda fanor och sjunger Internationalen när du är ute på torget?

 

O.o? min kompis Loise hackade mig hon gav mig lösenordet idag när jag loggade in hade hon eller någon förstört allt för mig och stulit några bilder :cry:

 

han ondrar om sabbinna got runtt ok sjungitt ok viftatt med rödda flagor po torget XD

vi har inget torg i våran by..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

O.o? min kompis Loise hackade mig hon gav mig lösenordet idag när jag loggade in hade hon eller någon förstört allt för mig och stulit några bilder :cry:

vi har inget torg i våran by..

Är det möjligt att denna "Loise" är en högerpolitisk spion som försöker rekrytera ungdomar för att utföra en kupp mot staten Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...