WASD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Du får ta och prata med henne om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 våld löser allt så om hon inte går med på att du får spela så får du låta nävarna snacka!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Du får ta och prata med henne om det.Jag har gjort det! Men hon tror att jag kommer bli påverkad av det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 vadå typ som alkohol elr ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 vadå typ som alkohol elr ;:Nee jag sa att spelet bara var 16 år för att det var tobak i men hon trodde mig inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Nee jag sa att spelet bara var 16 år för att det var tobak i men hon trodde mig inte :(du får låta nävarna snacka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 du får låta nävarna snacka :(Nej, jag slåss aldrig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Nej, jag slåss aldrig!Det kan vara bra att slåss ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Nej, jag slåss aldrig!man mår bra av att slås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Om en pojke kommer och snor dina leksaker på skolan måste du ju hämnas. Och det är lättast gjort med våld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 man mår bra av att slåsInte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Inte jag!Du vet inte förens du har testat. Du kanske blir en box-galning!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg