Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Du vet inte förens du har testat. Du kanske blir en box-galning!!!!Men jag vill inte de sluta ge "tips" där jag behöver slåss!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Men jag vill inte de sluta ge "tips" där jag behöver slåss!!!ok ok... spotta henne i ansiktet och säg att du inte vill vara hennes son om du inte får spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 okej då men du kan ju sparkas lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 ok ok... spotta henne i ansiktet och säg att du inte vill vara hennes son om du inte får spelaJag vill prata om det med henne inte tvinga henne, vad ska jag säga för att hon ska tillåta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Jag vill prata om det med henne inte tvinga henne, vad ska jag säga för att hon ska tillåta?Att du är mannen i huset och att du gör vad du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Jag vill prata om det med henne inte tvinga henne, vad ska jag säga för att hon ska tillåta?"om jag inte får spela detta kommer jag bli heroinist när jag är 15, det jävlar ska jag se till din satkärring!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 "om jag inte får spela detta kommer jag bli heroinist när jag är 15, det jävlar ska jag se till din satkärring!"Jag svär inte och dess utom vill jag vara SNÄLL när jag säger det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Jag svär inte och dess utom vill jag vara SNÄLL när jag säger det!Varför svär du inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Jag svär inte och dess utom vill jag vara SNÄLL när jag säger det!Att svära är kul. Det ger respekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Varför svär du inte?Får inte!Och det är otrevligt att svära! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Får inte!Och det är otrevligt att svära!Du kan viska svordomar i smyg när mor inte hör på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Får inte!Och det är otrevligt att svära!Som sagt berätta för henne att du är mannen i huset och att du gör vad fan du vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg