sabinavitnos Skrivet 22 December 2012 Rapport Dela Skrivet 22 December 2012 (redigerat) Alltså vad är egentligen en herobrain då menar jag är det en robot eller något annat konstigt alltså vad är herobrinen gjord av ^^) Redigerat 22 December 2012 av sabinavitnos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 December 2012 Rapport Dela Skrivet 22 December 2012 (redigerat) Herobrine är en NPC, precis som Testificates. Redigerat 26 December 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Han är en legend om en spelare i minecraft som finns i din värld och kan se allt du gör och kan ändra ditt landskap. Han ser ut som det vanliga skinnet fast utan pupiller ochsägs vara Notchs döda bror. mer info här: Herobrine - MinecraftWiki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xButterApplex Skrivet 13 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 Han finns inte.Notch hitta på honom för att skapa mer spänning i spelet är min personliga åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 Han finns inte.Notch hitta på honom för att skapa mer spänning i spelet är min personliga åsikt.Det var väll inte Notch som hittade på Herobrine? Här är en gamal creepypasta om Herobrine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg