Epixa Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 (redigerat) Installerade Windows på min surfplatta. Gick dock inte att ansluta till internet så lätt och det tog 7 svåra år att göra något i huvudtaget. Fanns inte på Svenska när jag skulle välja. Redigerat 22 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 Januari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2014 Så här såg min S3 ut innan jag sålde den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 1 November 2014 Rapport Dela Skrivet 1 November 2014 Apus för android Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 November 2014 Rapport Dela Skrivet 1 November 2014 LG Optimus G E-975, 4.4.2, Stock ROM, Rootad, Action Launcher pro, Memento Widget och Power Toggles widget (sista bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.