Nixous Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Hej! Jag funderar på att börja göra dubstep låtar... Vilka (helst gratis eller billigt) program rekommenderar ni? Tack i förhand William Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 FL Studio. Och kom ihåg. Att göra musik är inget du lär dig på en timme, vecka eller månad. Det krävs mycket övning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 26 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 FL Studio. Och kom ihåg. Att göra musik är inget du lär dig på en timme, vecka eller månad. Det krävs mycket övning.Tack men, det kostar ju, vet att det finns demo men jag har redan provat det :( Men det var bra men jag undrar om det är någon skillnad på den köpta versionen eller demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 (redigerat) Tack men, det kostar ju, vet att det finns demo men jag har redan provat det :( Men det var bra men jag undrar om det är någon skillnad på den köpta versionen eller demot?Du kan inte spara i deras format. ehh kanske mer effekter i köpversionen. Jag kör med demot och det är riktigt bra. Som Kristus sa: Det tar tid och lära sig hur man skapar bra musik. Redigerat 27 December 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Du kan skaffa det gratis på andra sätt som inte får nämnas på forumet. Men jag antar att du kan lista ut det själv. FL Studio 9 använder jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.