SarahDessi Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 oki, har letat lite bland forumen här och kan int hitta nån hjälp på mitt problem. De e så att jag har lyckats starta en server på Minecraft men vet int vad IP:n är :/ Kan någon hjälpa mig? Typ säga hur man ser IP:n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 I minecraft- där du skriver in ip-adressen till diverse servers- skriv in "localhost" så connectas du till din egen server, om någon kompis till dig vill joina så måste dom skriva in din ip-adress, den kan du hitta här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 4 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 I minecraft- där du skriver in ip-adressen till diverse servers- skriv in "localhost" så connectas du till din egen server, om någon kompis till dig vill joina så måste dom skriva in din ip-adress, den kan du hitta här.Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg