nhlrobban Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Tjena är väldigt ny här på forumet och har inte lärt mig allt ännu! Men till topic. Jag har som kanske många andra stött på problemet med att registrera sitt NHL 13 Online pass. Problemet är att det står att koden redan används fast än den inte gör det! EA beskriver själva att detta problem uppstår för många av deras användare! Om någon vänligt själ har lust å hjälpa mig att få tag på ett nytt online pass så vore det jättesnällt! Ska tilläggas att jag inte tänkte delta i någon lottning om valfri Apple produkt som man måste göra på vissa sidor för att ha möjlighet att ladda ner ett nytt onlinepass! Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig fredag! //Nhlrobban Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Det vore väl bättre att fråga EA själva om hur du ska gå till väga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nhlrobban Skrivet 4 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Det vore väl bättre att fråga EA själva om hur du ska gå till väga :)Det finns en hjälp FAQ där som jag redan kollat på men som knappt hjälper ngt! Någon som vet om dem har en chat eller kundsupport med mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2013 https://help.ea.com/se/article/why-do-i-rec...-13-on-xbox-360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.