iEliteCookie Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Tjenafan, hade tänkt att sälja mitt Skyrim på Gamestop för hittade Skyrim Premium Pack för 100 spänn mer men problem är ju att det är steam kopplat :( men om jag frågar om jag kan byta ut skyrim skiv kopian i paketet mot mitt så jag bara behöver betala för själva innehållet, vill helst inte slösa 400 spänn på en T-shirt och en liten bok Tack i förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Fråga i affären... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 12 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Fråga i affären...Tänkte om nån här kunde så man inte ser ut som en idiot i affären ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Tänkte om nån här kunde så man inte ser ut som en idiot i affären ...Det är mer dom som är idioter om dom inte hjälper dig med det du behöver hjälp med.Samt att jag är ganska säker på att folk i butiker får handskas med dummare frågor än denna, som inte alls är dum, utan vettig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.